söndag 16 mars 2014

Valentin Berntsson

Visar bild.JPG

1: Vad heter du?
Jag heter så mycket som Valentin

2: Hur gammal är du?
Jag råkar vara 18år vid skrivandets tillfälle

3: Hur länge har du gått i drama?
I den här gruppen har jag ''vandrat'' i runt ett halvår, men jag har hållit på med teater sedan jag var 8 år!

4: Vilka pjäser har du spelat i?
Första pjäsen jag var med ivar en pjäs vi skrev i klassen som kallades ''Vem tog tomtens gröt'' sedan har jag även spelat i en egenskriven musikal som inte fick något namn. efter det har jag spelat En midsommarnattsdröm, En julsaga två gånger, Oliver Twist, Loranga Masarin och Dartanjang Och till slut Macbeth.

5: Vilken är din favorit pjäs av dem?
Jag måste nog dela upp denna frågan lite.
Min favorit pjäs av dem att spela var En Julsaga (för att jag fick skrika på folk och det är kul)
Min favorit pjäs att se på är nog Oliver Twist då den allmänt tar upp levnads besvär och problem i 1800 talets England!

6: Vilken är din favorit glass?
ALL THE ICE CREAM!

7:Vilket är ditt favorituttryck? 
Jag har några stycken men väldigt många av dem är stötande så vi tar den kortaste ''Oh Jah''

8: Vad är ditt konstigaste drag enligt dig?
Det 13:e kortet i en kortlek nedifrån!

9: Favorit skådespelare / skådespelerska?
Min favorit skådespelare måste nog vara Alan Rickman och skådespelerska 
Maggie Gyllenhaal.

10: Favorit film?
Eternal sunshine of the spotless mind för att det är en intressant ide och för att det är en av Jim Carreys bästa filmer.

11: Favorit ögonblick?
Vad är det för fråga? Men jag antar att mitt favorit ögonblick är när man nyligen haft sex och båda ligger som i extas och man myser!

12: Favorit musik?
Typ Winnerbäck och Kent!

13: Vilka egenskaper har du gemensamt med din karaktär i pjäsen?
Vi är båda väldigt utåtriktade!

14: Hur känns det att vara med i Länk?
Känns som metall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar