onsdag 5 mars 2014

Linus Söderqvist


Vad heter du?

Mitt namn är Linus John Fredrik Söderqvist.
     

Hur gammal är du?


20 år.


Hur länge har du gått i teater?


Ungefär 7 år.

Vilka pjäser har du spelat i?


Få se här, Brainstorm, Grease, Circus Medici, Micky Spillane, Bouncers, En midsommarnattsdröm, Djungelboken, Drakula och Bye Bye Baby.


Vilken är din favoritpjäs bland dom?


Bouncers, utan tvekan.


Vilken är din favoritglass?


"Till musiken till I love rock'n'roll"
I love Rocky road.


Vilket är ditt favoritutryck?

Banankaka. Går för allt.

Vilket är ditt konstigaste drag enligt dig?

Min blanding av Extrovers och Introvers.

Favorit skådespelare/skådespelerska?

Hmpf, då ska vi se här, kollar bland mina filmer lite snabbt för att komma på att jag gillar Sean Bean.

Favorit film?

Monty Python's Life of Brian.

Favorit ögonblick?

När man pricis vaknat och bara ligger kvar i sängen och latar sig fasten man ska vara på plats om 15 minuter.

Favorit musik?


En salig blandning men jag lyssnar mest på rock och metal.

Vilka egenskaper har du gemensamt med din karaktär i pjäsen?

Vi är båda bra på att prata om möjligheten gives.

Hur känns det att vara med i Länk projektet?

Ja, man blir mer sammanlänkade i teater gruppen när man vet att man har något att sträva mot. Men annars känns det kul.

Har du någon?

Min säng...

Vad ska du göra nu?

Klä på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar