måndag 17 februari 2014

Veronica Axelsson


Vad heter du?

­ Veronica Axelsson

Hur gammal är du?

­ 17 år

Hur länge har du gått i drama?

­ 1,5 år

Vilka pjäser har du spelat i?

­ En julsaga, fest hos Mange

Vilken är din favoritpjäs av dem?

­ Fest hos Mange för vi skrev pjäsen själva.

Vilken är din favoritglass?

­ Ben and Jerry's cookie dough.

Vad är ditt konstigaste drag enligt dig?

­ Kan vika på öronen

Favorit skådespelare/ skådespelerska?

­ Jennifer Lawrence

Favoritfilm?

­ Harry potter, sagan om ringen, hungerspelen….

Favorit ögonblick?

­ När jag kommer hem och min hund hälsar på mig.

Favorit musik?

­ Väldigt varierat, allt förutom metall.

Vilka egenskaper har du gemensamt med din karaktär i pjäsen?

­ Jag kan känna igen mig i att ha två sidor.

Hur känns det att vara med i LÄNK som är projektet vi håller på med just nu?

­ Jätteroligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar